Should i add a nightfall?


#1

Read the title

  • Yes
  • No
  • Quack

0 voters


#2

Definitely add one, but whats your module situation like?


#3

crap
13


#4

Yikes, remove savior, get another heat engine and energy engine. Then add the nightfall.

Screenshot_70

This is what mines looks like currently (still a work in progress but it works well).


#5

oh god, its almost symmetrical
i got 1 heat engine and 6 energy engines


#6

Heh, forgot about that.

And hmm, well farm for another heat engine or two. Since you’re not running dual nightfall, you’re likely fine off with what you have for energy.

Maybe you could squeeze in another heat engine, nvm no more hp, hmmm


#7

A minute and i will show the best build with those parts


#8

It’s 991Kg, it shows wrong weight because of a visual bug.



#9

heat hook looks weird on psyh build


#10

That’s the phys hook, look behind the icon. They just share the same design/colors.


#11

i was looking at the red color on the hook lol


#12

yeah, it’s physical hook.


#13

(post withdrawn by author, will be automatically deleted in 24 hours unless flagged)